    From: "DECORO" <r...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dalem sie naciac - jak zagadac?
    Date: Mon, 26 Mar 2007 09:27:14 +0200

    Witam.
    Musze dzisiaj zadzwonic do pewnego klienta i porozmawiac.

    Sprawa wyglada tak:
    pewnego dnia przeszedl do mnie klient w celu zamowienia reklamy i projektu
    loga ( na wczoraj)
    na 2 dzien dostal projekt beneru 1m x 4m+ projekt logo.
    oczywiscie wszystko sie podobalo baner sie wydrukowal, za baner zaplacil za
    projekt jeszcze nie mowil ze bedzie bral wiecej banerow.
    Niestety okazalo sie ze projekt zostal mi skradziony. Klient z pliku jpg
    wyslanego do akceptacji wydrukowal banery u konkurencji ( jakosc marna)
    Dodam ze w projekcie uzyte bylo zdjecie kupione na fotoli o czym klient
    nawet nie wie ( pewnie nie ma piojecie a prawach autorskich)

    Jak ma zagadac z palante.

    Zaczne od informacji ze wystawilem mu f vat za projekty.
    co potem??