    From: "norbert" <n...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czy oddadzą prawo jazdy
    Date: Tue, 1 Aug 2006 21:34:08 +0200

    Witam i pozdrawiam, jest to moj perwszy post wiec przepraszam jesli nie na
    ta grupe

    Opisze co mi sie prztrafilo dzis, a pytanie brzmi Jak uwazacie czy sad odda
    mi prawo jazdy?
    Po pracy wsiadlem w auto i jechalem do domu wiozlem kolege, ktory pil sobie
    piwo, wzielem od niego lyk piwa chcialem przeplukac sobie usta. Nie minely 2
    minuty a zatrzymuje mnie drogowka za przekroczenie predkosci, dmucham w
    alkomat i wyskakuje mi 0,14mg/l czyli okolo 0,3promila. w tym momecie
    policja zaczele swoja procedure. po 15 minutach kolejne badanie ktore nic
    juz nie wykazalo czyli 0,00 po kolejnych 15 minutach trzecie badanie 0,00
    zarzadalem jeszcze aby mnie wiezli na krew. Jak myslicie odda mi sad grodzki
    prawo jazdy czy nie?