    From: "Jacek P. U." <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czy naprawde nikt nie potrafi pomoc:-((
    Date: Sat, 27 Apr 2002 21:01:03 +0200

    Wynajmuje lokal uzytkowy, do ktorego posiadam spoldzielcze
    wlasnosciowe prawo, dosyc powaznej instytucji.
    Umowa przewiduje, ze koszt eksploatacji oplacany
    przez najemce poza czynszem najmu nie moze
    przekroczyc pewnej, okreslonej kwoty.
    Tymczasem tenze najemca wykanczajac lokal
    za moja zgoda i nie naruszajac warunkow umowy
    popelnil blad, ktory w chwili rozliczenia c.o.
    spowodowal, ze natapila olbrzymia doplata
    (ok. 20% rocznego czynszu najmu). Sa dowody na to,
    ze to jego blad! Zaplacilem, wystawilem na zaplacona kwote rachunek,
    a najemca w oparciu o wspomniany zapis umowy
    ograniczajacy koszt eksploatacji odmowil zaplaty
    i nie zaksiegowal r-ku odsylajac go do mnie.
    Przecietne zuzycie w lokalach wynioslo
    3,30 za metr miesiecznie, u mnie ponad 9 zl.!!!

    Na czym oprzec pozew?????

    pozdrawiam
    Jacek P. Urbanowicz