  • 1. Data: 2010-05-27 07:59:48
    Temat: czy brak realizacji inwestycji unieważnia zapisy planu miejscowe
    Od: "BHg" <b...@N...gazeta.pl>

    Na pewnym forum (budowlanym) podano informacje jakoby zapisy planu
    zagospodarowania przestrzennego odnośnie inwestycji, które nie zostały
    zrealizowane w ciągu 7 lat od uchwalenia planu stają się nieważne. Czyli
    jeśli plan zakłada, ze przez moją działke ma biegnąć droga ale przez 7 lat
    droga nie powstanie, to plan w tym punkcie traci ważność.
    Prawda to czy fałsz? Bo coś mi sie nie wydaje by prawda - za piekne to by
    było mozliwe...