  • 21. Data: 2009-08-02 16:47:31
    Temat: Re: czy ZUS ma prawo zgłaszać zastrzeżenia co do mojego stanu zdrowia do Starosty-Wydziału Komunikacji
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h54fpq$v3k$1@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

    > poprawdzie
    O, przepraszam, nie zauważyłem, że nie doklepała mi się spacja.
    po prawdzie

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2009-08-03 10:05:57
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sat, 1 Aug 2009 21:38:42 +0200, SDD napisał(a):

    > Nietrudno sobie jednak wyobracic sytuacje, ze ktos np. stara si eo rente,bo
    > niedowidzi, czy ma jakis niedowlad konczyn, itp. a jednoczesnie samochodem
    > to zasuwa jak dziki.
    > Na komisji ZUS-owskiej delikwent bedzie udawal maksymalnie chorego - wiec
    > ZUS woli tez skonfrontowac to z wynikami badania

    Chwila, chwila SDD.
    Chcesz powiedzieć że Komisja, w celu UZUPEŁNIENIA swojej dokumentacji
    medycznej, chce uzyskać jej uzupełnienie poprzez ... sfinansowanie jej
    przez "delikwenta"?
    Wolne żarty.
    Konfrontować to sobie mogą swoje wypociny.
    Do Alexa: - nie zrozum mnie źle, ale są takie dolegliwości z kręgosłupem
    które rzutują na wiele innych "podzespołów ludzkich" - np. bole głowy,
    zawroty, problemy z widzeniem i wiele, wiele innych. Niemniej uważam że na
    takim "doniesieniu" ów orzecznik winien wpisać co jest powodem jego
    podejrzeń. Bo w chwili obecnej to wygląda tak jakby donos od sąsiada:
    "proszę urząd skarbowy o sprawdzenie majątku sąsiada bo jemu się lepiej
    powodzi". Nie napisano że np. zakupił dom za 3mln euro czy samochód za
    900tysięcy.
    A do jednego z przedpiśców który jest fanatykiem ZUSu:
    - popatrz na uwagi, interwencje czy tego typu programy i otworzą Ci się
    oczy ilu ludzi którym renta powinna należeć się "od strzału" jest
    zmuszanych do występowania nawet przed sądem. I na litość boską, gdyby po
    wyroku ZUS miał wypłacać jednak renty takim ludziom - to orzecznika który
    "uwalił sprawę" pociągałbym do odpowiedzialności finansowej, ponieważ
    orzecznik powinien mieć tak doświadczenie zawodowe i inteligencje a nie
    nastawiać się na "udupienie łajzy" który wygląda na takiego który nie
    pójdzie do sądu.
    Oczywiście że są tacy którzy 'smarują i jadą" i to trzeba i należy ukrócić.
    Ale najpierw trzeba doprowadzić orzeczników do odpowiedzialności za swoje
    decyzje.

  • 23. Data: 2009-08-23 18:51:22
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    To, ze mnie panstwo dyma na ZUS nie usprawiedliwia tych co dymaja to
    Panstwo - bo faktycznie dymaja mnie - a wybacz ja nie bardzo lubie byc
    dymany. Panswto na tyle na ile musze znosic to znosze, ale juz
    spolecznego cwaniactwa i pasozytnictwa nie musze.

    Ja Pana Dymam!!!