eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[cross - post] Wspólnota mieszańczów - jak zostałem dłużnikiem › [cross - post] Wspólnota mieszańczów - jak zostałem dłużnikiem
    From: Koziołek <d...@x...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.pregierz
    Subject: [cross - post] Wspólnota mieszańczów - jak zostałem dłużnikiem
    Date: Wed, 10 Mar 2010 22:31:59 +0100

    Piętno dla głupiej pipy - administratorki.
    Sytuacja następująca. Firma - zarządca nieruchomości naszej wspólnoty,
    zwołała na 10-tego (czyli dzisiaj) zebranie mieszkańców. Na zebraniu
    wyczytano listę imienną trójki lokatorów zalegających z czynszem - w tym i
    mnie ;)
    W skład kwoty mojego zadłużenia weszło jakieś kilkadziesiąt złotych które
    faktycznie musiałem wcześniej przegapić + kilkaset złotych bieżącego
    czynszu. Tak się składa, że czynsz jest płatny do 10-tego każdego miesiąca,
    ja mam ustawione polecenie zapłaty właśnie na dziesiątego i pieniądze wyszły
    dzisiaj na konto zarządcy. W momencie przypięcia mi łatki dłużnika termin
    zapłaty jeszcze nie minął, a mimo to wszem i wobec poinformowano moich
    sąsiadów, że zalegam z czynszem więcej niż miesiąc. IMHO informacja
    krzywdząca i nieprawdziwa.
    Przyznam, że poczułem się troszkę chujowo w doborowym towarzystwie innych,
    "grubszych" dłużników. Wybitnie nie odpowiada mi taka sytuacja. Czy mogę
    ubić nieco piany, domagając się sprostowania i przeprosin przesłanych do
    lokatorów? Jeśli zarządca by odmówił, czy mam podstawy wystąpić na drogę
    cywilno - prawną argumentując, że zostały naruszone moje dobra osobiste?
    Dostałem straszną zjebkę od żony, że niby będzie musiała teraz chodzić
    kanałami, bo wstydzi się przed sąsiadami.

    Koziołek
    --
    http://przepraszamzacrossposta.blox.pl