    From: "przemo" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: co zrobic z wadliwa drukar
    Date: Sun, 6 Oct 2002 21:57:51 +0200

    Czy ktos wie po ilu naprawach urzadzenia (na gwarancji) w ktorym ciagle
    psuje sie to samo przysluguje zwrot gotowki lub w najgorszym razie wymiana
    na inny typ. Dodam ze chodzi o drukarke HP 5550. Kupilem ja w lipcu. We
    wrzesniu przestala pobierac papier. Oddalem ja do naprawy - wymienili mi na
    nowa. Ta nowa pochodzila 2 tygodnie (wydrukowalem na niej moze z 20 kartek)
    i znowu to samo - nie pobiera papieru. Ide jutro ja zaniesc do serwisu i
    chcialbym wiedziec kiedy moge domagac sie zwrotu gotowki lub wymiany na inny
    typ (na 960 ktora kosztuje mniej wiecej tyle samo). Chce im to jutro
    zaproponowac ale musze wiedziec czy przysluguje mi to, zeby nie wyjsc na
    glupka.
    PS: Radze wam dobrze - nie kupujcie HP 5550 - mialem juz dwie i stwierdzam -
    ZLOM nie drukarka - wiecej biegam z nia do serwisu niz ja uzywam.
    pozdrawiam.Przemo