  • 1. Data: 2006-03-12 15:06:00
    Temat: co mogą firmy windykacyjne typu Kruk...?
    Od: "sanczes" <j...@w...pl>

    Chodzi o to, że po rozstaniu z żoną okazało się że istnieje pewne zadłużenie
    (debet w banku i komórka) - i jedno i drugie było na mnie. Także de facto ja
    za to zadłużenie odpowiadam. Firma Kruk która prowadziła całą sprawę
    sprzedała dalej to zadłużenie firmie secapital mającej siedzibę w
    luxemburgu. Co tak naprawde mogą takie firmy i jak jest z możliwością coby
    nie było handlowania moimi danymi osobowymi.
    Ja bym spłacił to zadłużenie ale niestety mam trochę kłopotów z finansami.
    Oni tego zdaje siezupełnie nie rozumieją straszą sądem itp.
    czy naprawde mogę zostać skazany? kwoty jakie wchodzą w grę to jakieś 1200
    zł + oczywiście ich koszty i odsetki czyli pewnie ze 3razy tyle.

  • 2. Data: 2006-03-12 15:21:55
    Temat: Re: co mogą firmy windykacyjne typu Kruk...?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    sanczes wrote:
> [...]
    > czy naprawde mogę zostać skazany? kwoty jakie wchodzą w grę to jakieś 1200
    > zł + oczywiście ich koszty i odsetki czyli pewnie ze 3razy tyle.

    Mogą oddać sprawę do sądu, dostać wyrok i pójść z nim do komornika.
    Nie ma mowy o skazaniu (w sensie karnym), tylko o wyroku nakazującym
    zapłatę.
    Po za tym mogą tylko straszyć.

  • 3. Data: 2006-03-12 19:30:28
    Od: "Grzegorz W." <g...@p...onet.pl>

    Jeśli miałeś wspólnotę majątkową z żoną, to Twoja żona odpowiada tak samo
    jak i Ty. Ale to jest szerszy temat.