    From: " madali" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: chory komornik
    Date: Mon, 7 Jan 2008 16:46:45 +0000 (UTC)

    Witam,
    miałam ostatnio kontakt z komornikiem.Był skrajnie nieprofesjonalny i
    zachowywał się niekulturalnie. Nie chciał (nie potrafił?)wykonać prostych
    czynności nakazanych przez sąd. Złożyłam skargę do sądu, sąd nakazał po raz
    kolejny wykonanie tych czynności - bezskutecznie. Dla ciekawości wrzuciłam
    jego nazwisko do wyszukiwarki i znalazłam kilka bardzo krytycznych uwag
    dotyczących działania tej osoby. Nie mogę zmienić komornika, ponieważ jest
    jedyny na tym terenie. Nie zależy mi już na tych czynnościach, ale nie chcę
    zostawić sprawy bez echa bo podobnie, bezkarnie będzie się zachowywał w
    stosunku do innych petentów. Gdzie poza sądem mogę złożyć skargę ( mam dowody
    braku profesjonalizmu)? Pozdrawiam. M