  • Data: 2004-03-07 15:41:07
    Temat: choroba a służba wojskowa
    Od: "Maciek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mój problem jest taki, że na komisji byłem jak miałem 17 lat i byłem zdrowy i
    dostałem kategorie A. Obecnie mam odroczenie ze względu na studia, ale od roku
    choruje, więc jestem na urlopie dziekańskim. Nie wiem czy będę w stanie zresztą
    kontynuować naukę.
    Cierpię na nerwicę, depresję i ataki paniki (coś w podobie padaczki).
    Oczywiście biorę leki, których nie mogę odstawić, bo są to m.in. leki
    przeciwdrgawkowe, benzodiazepiny i antydepresanty i ich nagłe odstawienie jest
    niemożliwe. Leczyłem się przez pewien czas prywatnie, obecnie leczę się
    państwowo. Chciałbym wystąpić o odroczenie służby lub zmianę kategorii,
    ponieważ chce się w spokoju leczyć.

    Jakiego rodzaju zaświadczenia lekarskie mam przedstawić WKU i jak wygląda
    odroczenie służby na podstawie choroby wymagającej długotrwałego i ciągłego
    leczenia z prawnego punktu widzenia. Z góry dziękuję za poradę prawną.

    Pozdrawiam
    Maciek