eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobuty › buty
  • Date: Tue, 14 Jun 2011 08:18:32 +0200
    From: ŁR <l...@W...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: buty
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 94.40.65.238
    Message-ID: <4df6fd42$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1308032322 94.40.65.238 (14 Jun 2011 08:18:42 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 18
    X-Authenticated-User: l...@i...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:680433
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam szanowne grono :)
    Krótko opis sytuacji:
    kupiłem buty w sklepie i przy pierwszym użyciu okazało się że z lewym
    butem coś jest nie tak (mierzyłem inną parę przy zakupie i podobnego
    problemu nie było), tzn. w miejscu gdzie jest szew występuje małe
    zgrubienie co powoduje zadzieranie paznokcia (dla uszczypliwych :)
    paznokcie obcięte). Buty oddałem do sklepu bo są oczywiście na
    gwarancji, jednak po tygodniu przyszła odpowiedź iż rzeczoznawca uznał
    że wszystko jest ok i nie ma podstaw do wymiany na nowe. I teraz pytanie
    co mogę w tej sytuacji zrobić? Reklamować reklamację, złożyć kolejną
    (ale pewnie skutek będzie podobny)? Ogólnie jakie kroki podjąć aby
    wymienili mi tego buta na "sprawny".

    Za wszelkie informacje dziękuję.

    --
    Pozdrawiam
    Łukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1