  • 1. Data: 2002-02-12 21:27:50
    Temat: bark pisemnej umowy ?
    Od: "Łukasz Lachowicz" <l...@e...com>

    Witam, własnie stoję przed dylematem jaki serwer wirtualny wybrać, znalazlem
    ferte firmy: www.prx.pl która mi sie spodobala. Podczas korespondencji z
    biurem firmy - kiedy chcaiłem zaczerpnąc więcej informacji zapytałem sie o
    metode podpisania umowy i płatności i otrzymąłem taką odpowiedź:

    > - Czy i jak podpisuję jakąś umowę?
    Nie praktykujemy umów pisemnych ( do tej pory nie było problemów ).

    > - Jak wygląda płatność - jaka to forma - przelew bankowy ?
    Po otrzymaniu zamówienia wysyłam informację o sposobie zapłaty ( przelew
    bankowy ).

    Czy powineinem byc zaniepokojony?
    Co powineinem zrobić - czy moge jakoś nalegać na umowę?
    Jeżeli umowa nei zostanei podpisana to moge łatwo starcić pieniądze albo
    zosatć poinformowanym o zmianie regulaminu i cennika - mam racje ?

    Czzekam ogolnie na jakieś rady.

    Dziekuję.

    --
    ---
    Łukasz Lachowicz

  • 2. Data: 2002-02-13 00:36:41
    Temat: Re: bark pisemnej umowy ?
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Tue, 12 Feb 2002, Łukasz Lachowicz wrote:

    > Co powineinem zrobić - czy moge jakoś nalegać na umowę?

    Dla celów dowodowych, owszem. Ponadto jeśli wartość przedmiotu świadczenia
    przekracza 2000 zł. Nie ma jednak rygoru nieważności co do formy umów
    nienazwanych (chyba że dotyczą nieruchomości).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 3. Data: 2002-02-13 10:56:52
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Łukasz Lachowicz" <l...@e...com> napisał w
    wiadomości news:3c69891e$1@news.vogel.pl...
    > Nie praktykujemy umów pisemnych ( do tej pory nie było problemów ).

    "Ale jak się pojawią, to możesz nam naskoczyć"

    Czyli spodziewaj się najlepszego, ale bądź przygotowany na najgorsze.

    Oczywiście fakturę też przysyłają?

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz