    From: BABCIA<o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: babcia chcę sie rozliczyć z US. PIT
    Date: Fri, 15 Oct 2004 06:28:11 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Babcia ma 85 lat i utrzymuje się z emerytury z KRUS. Do tej pory
    roczne rozliczenie z US dkonywał za nią KRUS. Babcia mieszka u syna
    w jednym pokoiku, czy dokonujac remontu tego pokoiku
    moze ,domagac się zwrotu podatku od US. Sama się rozliczy z US,
    ale, czy powinna informować KRUS, czy US ze będzie sama się
    rozliczać. Babacia nie posiada tytułu prawnego do tego pokoiku, moze
    tylko uzyczac od syna, bez zadnych kosztów uzyczenia. Czy to jest
    podstawa do odliczenia remontu pokoiku???

    -> http://usenet.pomocprawna.info