    From: "krzysiek" <k...@w...plSPAM>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: art 119 kw - posiedzenie i wyrok :)
    Date: Sat, 14 Jan 2006 12:43:33 +0100

    Witam,

    Pod wplywem alkoholu popelnilem glupstwo. Sciagnalem tablice rejestracyjna z
    auta, akurat przejezdzala policja, naturalnie mnie zlapali, tablica trafila
    z powrotem na auto, ja na dolek, potem przesluchanie, przyznalem sie do
    winy, poprosilem o dobrowolne ukaranie i wymierzenie grzywny w wysokosci 100
    zlotych (tablica wartosci 35-70 zlotych). Dzis dostalem zawiadomienie o
    posiedzeniu gdzie wzywa sie mnie do osobistego stawiennictwa.

    Czy trzeba isc? Moze da sie wywalczyc zmniejszego grzywny (student:)

    Czy jezeli nie pojde sad orzeknie taka grzywne jaka proponowalem (tak
    zaproponowal mi policjant, ktory mnie przesluchiwal)

    Pozdrawiam

    krzysztof