    From: the_foe <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: amazon.com i co na to polskie sady?
    Date: Sun, 13 Apr 2008 16:40:14 +0200

    ceny muzyki w Polsce sa takie jak kazdy widzi - astronomiczne. Wiec ciekawi
    mnie czy jesli kupie sobie "plytke" na amazon.com w postaci mp3 (256kps
    DRM-free) za te 5-10 USD lub pojedyncze utwory za jakis dolec ;) i wypale
    sobie plyte (na co zezwala amazon.com) to czy teoretycznie jesli wkurzony
    wydawca polski mnie poda do sadu czy ma szanse wygrac. Moze sie powolywac
    na to ze ma wylaczne prawo do wyboru sposobu rozpowszechniania i ustalania
    ceny i takie zakupy mzoe uznac za szkodliwe jego portfelowi. Oczywiscie
    jest to sf ale kto wie co amazon.com kiedys zrobi z takimi danymi....