  • 1. Data: 2007-08-30 18:18:43
    Temat: alkohol na kredyt
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    Pytanie teoretyczne.

    Sprzedaz alkoholu na kredyt jest przestępstwem ... a co z sytuacją, gdy
    klient za alkohol płaci kartą kredytową ? Przeciez w praktyce ma go na
    kredyt ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 2. Data: 2007-08-30 18:28:07
    Temat: Re: alkohol na kredyt
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał

    > Sprzedaz alkoholu na kredyt jest przestępstwem ... a co z sytuacją, gdy
    > klient za alkohol płaci kartą kredytową ? Przeciez w praktyce ma go na
    > kredyt ...

    Ale sprzedawca nie kredytuje.

  • 3. Data: 2007-08-30 18:55:24
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    Alek pisze:
    > Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał
    >
    > Ale sprzedawca nie kredytuje.
    Czyli sprzedawca może udzielić kredytu gotówkowego, pożyczyć pieniądze
    klientowi, podczas gdy ten kupi za to alkohol?

    Pozdrawiam, argothiel

  • 4. Data: 2007-08-30 19:03:24
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    wiadomości news:fb728n$vri$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał

    > Ale sprzedawca nie kredytuje.

    Ale widzac wypukla karte moze wiedziec, ze sprzedaje na kredyt ;-)

    sz.

  • 5. Data: 2007-08-30 19:11:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:fb74bm$5u6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ale widzac wypukla karte moze wiedziec, ze sprzedaje na kredyt ;-)

    Bywają wypukłe karty nie kredytowe.

  • 6. Data: 2007-08-30 19:16:42
    Od: "Idiom" <i...@v...pl>

    > Ale widzac wypukla karte moze wiedziec, ze sprzedaje na kredyt ;-)

    Nie sądzę, aby jakikolwiek sprzedawca był w stanie rozpoznać która z moich
    dwóch Vis jest kredytowa a która - płatnicza do konta (nawet nie - debetowa).

    Sama mam z tym problemy, bo obie są płaskie :D

    pozdr

    Monika

  • 7. Data: 2007-08-30 19:27:27
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    Idiom pisze:
    > Nie sądzę, aby jakikolwiek sprzedawca był w stanie rozpoznać która z moich
    > dwóch Vis jest kredytowa a która - płatnicza do konta (nawet nie - debetowa).
    Poza tym, na karcie kredytowej też można być na plusie.

    > pozdr
    >
    > Monika
    Pozdrawiam, argothiel

  • 8. Data: 2007-08-30 19:42:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szomiz wrote:

    > Ale widzac wypukla karte moze wiedziec, ze sprzedaje na kredyt ;-)

    Nie, nie może.

  • 9. Data: 2007-08-30 19:43:41
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    > wiadomości news:fb74bm$5u6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Bywają wypukłe karty nie kredytowe.

    Fakt. Sam mam taka do firmowego rachunku.

    Ale to tylko komplikuje sprawe ;-)

    sz.

  • 10. Data: 2007-08-30 19:59:16
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ale sprzedawca nie kredytuje.
    Ale klient może być niewypłacalny w momencie zakupu alkoholu, tak samo, jakby
    kupował na kreskę - nie korzysta w chwili zakupu z własnych środków