  • 1. Data: 2005-10-04 19:50:32
    Temat: [alimenty]
    Od: "Robert L&Vulcan" <b...@w...pl>

    moja była zona, wobec ktorej mam zasadzone alimenty na jedno dziecko w
    kwocie 250 zł, poinformowala mnie wlasnie iz zamierza zlozyc pozew o
    podwyzszenie tychze alimentow. Sytuacja wyglada tak iz co miesiac oprocz tej
    zasadzonej kwoty, dobrowolnie dorzucam ok. drugie 250 zł. Do tego ubrania
    raz na jakis czas, wycieczki, kolonie, jakies upominki - np. aparat cyfrowy
    za 700 zł, itp. Dbam o dziecko ile tylko moge, i na ile pozwalaja mi
    finanse.
    Takze troche rozsierdzila mnie tym pozwem.
    U mnie sytuacja materialna przedstawia sie nastepujaco: zarabiam ok. 2000
    zł, lecz na papierze mam najnizsza krajowa, czyli 620 zł jakos tak.
    Do tego jeszcze studiuje, co sie wiaze z oplata 1300 zł na semestr, czyli
    2600 rocznie. Oprocz tego utrzymuje dom w ktorym sam mieszkam. Rachunki
    oscyluja ok. 400 zł miesiecznie.
    Czy wobec faktu iz oficjalnie zarabiam 620 zł miesiecznie, sad moze
    podwyzszyc mi alimenty?
    Prosze o porade.
    Z gory dziekuje.

    --
    Robert L.&Vulcan

  • 2. Data: 2005-10-07 06:48:26
    Temat: Re: [alimenty]
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Robert L&Vulcan" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ubrania raz na jakis czas, wycieczki, kolonie, jakies upominki - np.
    > aparat cyfrowy za 700 zł, itp. Dbam o dziecko ile tylko moge, i na ile

    Zapytaj byla zone czy zadowoli ja wzrost alimentow o 50 zl przy utracie 250
    ktore dokladasz.
    Ponadto zarabiasz tak malo, ze podwyzka alimentow jest raczej trudna do
    przyjecia i trzeba by naprawde zlej woli sadu aby podniesc te 250 zl.
    Wszakze nie chwalac sie a jedynie wskazywac na zarobki 620 i wskazywac
    wydatki jakimi sa alimenty, utrzymanie ...moze sie okazac, ze musisz zarobic
    jeszcze 300-500 zl dorywczo zeby przezyc ( zaleznie od regionu). Co prawda
    sad truje o lepiej platnej pracy ale zawsze mozesz wyrazic chec do zmiany
    jesli tylko sedzia ci wskaze zaklad takowy w ktorym jest wakat dla ciebie ;)
    Tak czy inaczej nie sadze, zeby Twoja ex poszla do sadu mogac zamiast 500 zl
    dostac powiedzmy 300...no chyba ze glupia jest :)

    Jesli chodzi o pytanie czy sad moze podwyzszyc to odpowiedz brzmi ... MOŻE
    ...ale czy to zrobi ??
    Pozdrawiam Maver