  • 1. Data: 2006-12-11 17:52:45
    Temat: administracja a wodomierz
    Od: MM <m...@p...onet.pl>

    Witajcie!

    Dzis zalozylismy wodomierz i chcielismy go "zarejestrowac" w naszej
    administracji i co uslyszalam? Ze beda mogli to zrobic dopiero z pocz.
    stycznia, bo tak stanowi uchwala mieszkancow. Przepytalam wszystkich i
    nic takiego nie istnieje! Ide sie jutro klocic. Pomozcie, jak przekonac
    administracje, ktora i w innych sprawach sie nie sprawdza (chcialam ja
    zmienic, ale starsi ludzie z kamienicy sa temu przeciwni:(

    Pozdrawiam

    MM

  • 2. Data: 2006-12-11 18:01:27
    Temat: Re: administracja a wodomierz
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia Mon, 11 Dec 2006 18:52:45 +0100, MM napisał(a):

> [...]
    > administracje, ktora i w innych sprawach sie nie sprawdza (chcialam ja
    > zmienic, ale starsi ludzie z kamienicy sa temu przeciwni:(

    Ty chyba nie masz nic innego do roboty/ lepiej pomagaj żonie/ na tych
    kilkunastu dniach nic w sumie nie zarobisz z wyjątkiem napsucia nerwów
    sobie i innym. Od pierwszego stycznia podasz im stan od którego mają ci
    liczyć zużycie wody -u mnie woda jest rozliczana 1 raz w kwartale.

    akala

  • 3. Data: 2006-12-11 19:33:41
    Od: MM <m...@p...onet.pl>

    >ciach>

    na tych
    > kilkunastu dniach nic w sumie nie zarobisz z wyjątkiem napsucia nerwów
    > sobie i innym.

    To trzeba uzupelnic info:
    1. za grudzien mamy juz zaplacone
    2.podniesiono nam zuzycie z 5 do 7m na osobe, co w przeliczeniu na 4
    osoby daje znaczna kwote
    3. wyjezdzamy juz w przyszlym tygodniu na 3 tygodnie

    a zatem nam sie to jak najszybsze poinformowanie administracji oplaca!

    Dlaczego nie chca przyjsc "odebrac roboty", to zdaje sie ich obowiazek...

    Pozdrawiam

    MM