    From: "Alicja" <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: adaptacja strychu od gminy
    Date: Thu, 5 Feb 2004 13:20:56 +0100

    Może ktoś ma doświadczenia i zechce się ze mną podzielić. Znalazłam strych,
    który chcę zaadoptować. Budynek jest we władaniu miasta, ale kilka mieszkań
    jest wykupionych przez mieszkańców bloku, pozostałe są nadal lokatorskie.
    Wiem, żeby starać się o strych muszę mieć 1- zgodę właściceli mieszkań, 2 -
    zdogę miasta.
    Nie wiem tylko:
    1 - czy starać się o najęcie, czy o zakup (jakie są zasady, ograniczenia, no
    i koszty). Czy jeśli wystąpie o najem, to czy moja sytuacja finansowa ma tu
    duże znaczenie, a jeśli będę chciała zakupić, to ma jakiej podstwaie ustalą
    cenę.

    Oprocz tego jestem zameldowana w jednym z mieszkań w tym bloku, ale tam nie
    mieszkam - to mieszkanie teścia. Czy może to stanowić utrudnienie w
    załatwieniu sprawy?
    PROSZĘ< JEŚLI KTOŚ WIE COŚ W TYM TEMACIE - POMÓŻCIE.