  • Data: 2002-12-04 02:15:57
    Temat: Zwrot kosztów dojazdu do sądu
    Od: "Piotr C." <P...@M...com.INVALID> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Dostałem wezwanie do stawienia się w sądzie w innym województwie. Czy
    zwrócone zostaną mi koszty przejazdu (PKS)? Co muszę zrobić, czy wystarczy
    bilet w formie paragonu czy muszę mieć rachunek uproszczony.

    Jako ciekawostkę podam fakt, że dostałem w odstępie tygodnia 2 wezwania na
    tą samą rozprawę. Jedno na świadka (obowiązek stawiennictwa), drugie na
    poszkodowanego (bez obowiązku). :-)))

    Piotr