  • 21. Data: 2010-12-10 12:31:24
    Temat: Re: Zwrot auta z ukrytymi wadami do sprzedającego - pomocy...
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    WaskiDiver napisa?(a):

    > - auto kupione przez niego było rozbite - on je naprawiał, więc wie jak
    > naprawił i co sprzedawał.

    A jesli sam nie naprawial?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 22. Data: 2010-12-10 15:35:33
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "WaskiDiver" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:idos0s$dfl$...@n...onet.pl...
    > Witam grupowiczów,
    >
    > Kupiłem używane auto - niestety okazało, się, że ma ukryte wady. Wyszło to
    > w 10 dni po kupnie. Auto kupione od podmiotu gospodarczego przez osobę
    > fizyczną
    >
    > Czy jest możliwość zwrotu auta sprzedającemu i wyegzekwowanie zapłaconych
    > pieniędzy?
    > Bardzo proszę o pomoc.

    Idź na policję. Zgłoś koniecznie. Policja podpowie Ci być może.
    Koniecznie opowiedz tu, jak sprawa się skończyła.

  • 23. Data: 2010-12-11 14:03:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Icek

    > i nawet zimne powietrze zaczyna lecieć !! ;P

    ...w zimie...

    --
    ignorance is bliss

  • 24. Data: 2010-12-19 15:56:20
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl>

    > A jesli sam nie naprawial?

    Mógł sobie sprawdzić :-)

  • 25. Data: 2010-12-21 08:43:17
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-10 16:35, Marcin N pisze:

    > Idź na policję. Zgłoś koniecznie. Policja podpowie Ci być może.
    > Koniecznie opowiedz tu, jak sprawa się skończyła.

    Na razie obyło się bez Policji.
    Zdecydował się naprawić auto na własny koszt we wskazanym przeze mnie
    warsztacie.
    Czekam na wyniki...

    Wszystko jakby co mam od niego na piśmie.
    Jak już auto odbiorę i będzie OK, to oczywiście podam więcej szczegółów.

  • 26. Data: 2010-12-27 20:01:03
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-21 09:43, WaskiDiver pisze:

> [...]
    >
    > Wszystko jakby co mam od niego na piśmie.
    > Jak już auto odbiorę i będzie OK, to oczywiście podam więcej szczegółów.

    Obyło się bez Policji. Auto zwrócone. Pieniądze oddali.
    Oparłem się o rękojmię sprzedawcy z prawa konsumenckiego i odstąpiłem od
    umowy kupna-sprzedaży...

    Szukam nowego auta...:-D

    Wielkie dzięki wszystkim za motywujące i przygnębiające posty... Nauka
    nie idzie w las...

    Pozdrawiam
    Wąski