  • Data: 2002-08-04 08:18:40
    Temat: Zwolnienie z pracy ?
    Od: "e-RaGl" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Czy możliwa prawnie są sytuacje,
    1) dyrektor szpitala daje pracownikowi (łącznie grupa okolo 60 osob)
    wypowiedzenie, a w trakcie okresu wypowiedzenia chce anulować to
    wypowiedzenie i proponuje podpisać pracownikowi to anulowanie, aby dalej
    pracowal?
    2) czy mozliwe jest, ze w przetargu szpital wybierze jakas frime sprzatającą
    i nakaże jej zatrudnić wszystkie zatrudniane dotychczas w szpitalu salowe,
    czy takie mogą być warunki przetargu?
    3) czy możliwe jest ze po wyborze firmy sprzątającej dyrektor zwolni /
    przesunie / przeniesie sluzbowo (nie wiem jakie sa formy prawne) salowe do
    wybranej w przetargu firmy? Wydaje mi się ze ewentualnie moglby zwolnic, a
    wybrana firma zgodnie z warunkami przetargu natychmaist by je zatrudnila,
    ale czy w takim przypadku nie nalazalyby się odprawy zwalnianym pracownicom?
    Pozdrawiam,
    Rafał.