  • Data: 2005-02-08 17:50:44
    Temat: Zwalniaja mnie- co mu przysluguje?
    Od: "Abakus" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie.
    Nigdy nie przypuszczalem ze bede sie o takie cos pytal i to jeszcze bedzie o
    mnie chodzilo:(
    opisze oco mi chodzi;
    W moim zakladzie wlokkienniczym wlasciciel wpadl na pomysl likwidacji prawie
    calego wydzialu na ktorum pracuje chodzi o przedzalnie,
    bedzie to zwolnienie grupowe bo zwolnione bedzie ponad 100 osob,
    wypowiedzenia maja dawac okolo 23 lutego i okres wypowiedzenia ma byc od 1
    marca wypowiedzenie bedzie trzymiesieczne z jednomiesiecznym odpracowaniem.
    Tu mam pytania czy urlop przyslugje mi caly tz 26 dni czy tylko za ten okres
    co bede pracowac, a jak tak to czy okres wypowiedzenia wlicza sie w urlop? W
    zakladzie pracuje od 1 sierpnia 1997r, wczesniej uczylem sie w szkole
    rolniczej gdzie mialem praktyke przez okres dwuch lat a na praktyce mialem
    umowe jako mlodociany pracownik. Czy ten staz pracy upowaznia mnie do np,
    wiekszego zasilku czy wogole przysluguje mi odprawa jesli taka wogole jest?
    Przepraszam ze tak Was zazucilem pytaniami ale kazdy z pracownikow pyta sie
    jeden do drugiego co nam przysluguje jak nas zwolnia itd..
    Dziwne jest uczucie jak sie czeka na wypowiedzenie:( niezycze nikomu.
    pozdrawiam Grzesiek