  • 1. Data: 2005-10-24 19:30:27
    Temat: Znowu o rozwodach :P
    Od: "[Marek]" <m...@n...wcale>

    Witam,

    Uroczyscie oswiadczam, ze polkne obraczke - swoja - i zony - te ostatnia
    razem z palcem - jezeli mnie ktos odesle do googlchiwum zamiast odpowiadac
    na moje pytanie ;) A poszukuje pomocy w nastepujacej kwestii.

    Mam z zona wspolnosc majatkowa, pozostalosc ze starych dobrych czasow
    pelnych zaufania, kiedy to niebo bylo bardziej niebieskie i takie tam...

    Niemniej, powaznie myslimy o rozejsciu sie. Martwi mnie dodatkowo kwestia
    finansow - ja bylbym sklonny nie rozwodzic sie, tylko spisac zobowiazanie do
    lozenia pewnej kwoty rocznej na dziecko, ale zona chce rozwodu.

    Mam uzasadnione obawy, ze zanim wezme z nia rozwod, zona wywola obciazenia
    finansowe, ktore ja z tytulu wspolnosci bede musial w "swojej" czesci
    splacac.

    I teraz pytanie do grupowiczow - bo KRiO chyba tego nie definiuje - czy w
    momencie rozpoczecia przewodu sadowego (dobrze mowie) - ustaje wspolnosc
    majatkowa ? Czy bede musial splacac ew. zobowiazania powstale po rozpoczeciu
    sprawy rozwodowej ? A jezeli nie KRiO, to co reguluje te kwestie ?

    serdecznie pozdrawiam, dziekuje
    nieszczesnik :]

  • 2. Data: 2005-10-24 21:34:01
    Temat: Re: Znowu o rozwodach :P
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    [Marek] napisał(a):
    > I teraz pytanie do grupowiczow - bo KRiO chyba tego nie definiuje - czy w
    > momencie rozpoczecia przewodu sadowego (dobrze mowie) - ustaje wspolnosc
    > majatkowa ?

    nie

    KG