    From: "Ebim" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zmiana imienia
    Date: Fri, 15 Nov 2002 16:38:08 +0100

    Interesuje mnie zmiana danych osobowych. Choć tylko dodanie/nadanie
    drugiego imienia, jest to jednak prawnie zmiana imienia (zmiana z imienia
    Marcin na Marcin Wiktor).
    Czy ktoś przeprowadził takową operację i mógłby poradzić? Procedurę znam,
    za to interesuje mnie sposób umotywowania takowego wniosku. Czy władze z
    zasady godzą się na taką zmianę, a odmawiają w przypadkach uzasadnionych?
    Czy też jest odwrotnie - trzeba samemu uwiarygodnić konieczność takiej
    zmiany.
    W moim przypadku de fakto operacja nie jest konieczna, a podyktowana samą
    chęcią posiadania okeślonego drugiego imienia.
    Czy jeśli umotywuję to bliżej nieokreśloną tradycją rodzinną to nie
    utrudni mi to? Jak inaczej umotywować?

    pzdr
    thx