    From: "gaweł" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zgloszenie kasy fiskalnej do US
    Date: Mon, 21 Jan 2002 21:02:47 +0100

    Witam

    Mam nastepujacy problem - moj pracownik mial zglosic kase do US
    (fiskalizacja ok. 19 pazdziernika). Przepisy daja na to tydzien od dnia
    fiskalizacji. Ostatnio jednak okazalo sie, ze druk zgloszenia wciaz lezy w
    papierach. Moje pytanie brzmi - jakie konsekwencje wiaza sie z takim
    opoznieniem? Czy US odda mi polowe kosztow kasy, czy nalozy na mnie grzywne
    czy tez moze wytoczy mi kolegium?

    Paweł