  • Data: 2003-06-10 20:04:16
    Temat: Zgłosił się właściciel - sprzętu nie ma.
    Od: "Kuba" <p...@p...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczów.
    Mam prośbę o rozjaśnienie stuacji prawnej.
    We wrześniu 2002 wziąłem od klienta monitor do diagnozy.
    Wydałem klientowi Dowód przyjęcia do diagnozy (termin realizacji do
    uzgodnienia, kwota też)
    (monitor kupiony przez klienta w Niemczech - nie u mnie)
    Okazało się, że uszkodzone jest zasilanie,
    sprzęt można naprawić, ale nie wiadomo kiedy ściągnę części
    i czy w ogóle da się je gdzieś dostać.
    O sytuacji poinformowałem klienta (niestety nie pomuślałem o formie
    pisemnej).
    Klient powiedział, że poczeka.
    I nie zgłosił się aż do dzisiaj.
    W miedzy czasie - żeby nie płacić za lokal,
    bo od lutego do początku czerwca byłem w szpitalu,
    n.b. mam zwolnienie do przyszłego m-ca (i na to wszystko odpowiednie
    zaświadczenia)
    - przeniosłem firmę do domu.
    Więc rozumiem, że ostatnio nie mógł się ze mną porozumieć.
    Monitor wyrzuciłem (bo zepsuty i cholernie dużo miejsca zajmował) tydzień
    temu...
    Rozumiem, że należy się klientowi jakieś zadośćuczynienie.
    Ale jakie?
    Monitor tej klasy (nowy,działający) kosztuje około 700.
    Ten był stary i nieczynny...
    Ale gość może sobie pomyśleć, że go zrobiłem i sprzedałem...
    Zaczął mnie nawet próbować straszyć policją.

    Proszę o pomoc, bo - po prostu - sam nie wiem na czym stoję.
    Kuba