  • 1. Data: 2002-09-02 20:45:36
    Temat: Zezwolenie na sciecie dzrewa
    Od: "Arnold" <a...@p...fm>

    Witam

    Jesta taka soprawa :
    Na mojej posesji - jak sie to ladnie pisze - stoi sobie kasztan - niestety
    na wiosne uschnal .
    Sasiadka obawia sie ze sie przewroci na jej dom
    Zawiadomila urzad gminy - przyslali mi zawiadomienie o spotkaniu w sprawie
    drzewa na mojej posesji w poniedzialek o 9.00 zwyklym listem - dostalem go w
    piatek okolo 16.00 . Nie pojechalem bo mialem wazniejsze zajecia -
    zatelefonowali i powiadomili - nie mnie tylko ojca - ze w pia0tek mam
    odebrac zezwolenia na sciecie tego drzewa - podejrzewam ze to zezwolenie
    bedzie kosztowac cos kolo 50 PLN . Pytanie - czy musze placic za cos co w
    sumie kaza mi pewnie zrobic a ja mam jeszcze bulic za pozwolenie za
    zrobienie tego ?
    I druga sprawa - czy powinienem uwazac sie za zawiadomionego jezeli nikt ze
    mna osobiscie nie rozmawial ani nie dostale zadnego zawiadomienia na pismie
    z potwierdzewniem odbioru?

    Pzdr
    Arnold

  • 2. Data: 2002-09-03 07:05:46
    Temat: Re: Zezwolenie na sciecie dzrewa
    Od: "Ewa Nilsson" <j...@N...gazeta.pl>

    Arnold <a...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    >
    > Pzdr
    > Arnold
    >
    > Nie wiem jak to jest z powiadamianiem, ale co do wycięcia drzewa to
    poczytaj o tym na pl.rec.ogrody - watek "azaliz to prawda że.." czy jakos tak
    podobnie. Podaja tam takze odstawe prawną odnosnie wycinania drzew.
    pozdr. Ewa