    From: Marek Witbrot <m...@x...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zdjęcia w internecie a prawo
    Date: Thu, 11 Dec 2008 08:36:45 +0100

    Wiem, że to temat bumerang.

    Chodzi o zdjęcia na WP dotyczące nieprawidłowego parkowania. Wysłałem
    zdjęcie, które znalazło się w galerii WP. Tylko, że WP pozwoliła sobie
    je trochę przerobić, nie informując mnie o tym. Chodzi konkretnie o
    tablice rejestracyjne (tu siedzi ten bumerang)- oryginalnie na zdjęciu
    był widoczny numer rejestracyjny samochodu, natomiast WP zamazała
    tablice. Czy takie postępowanie jest dopuszczalne? W formularzu do
    wysyłania zdjęć wyrażałem tylko zgodę na nieodpłatne rozpowszechnianie
    na portalu WP- nie było słowa o możliwości ingerowania w dzieło.

    Co o tym sądzicie?

    --
    Marek Witbrot

    www.playmobile.pl/marula