    From: malpa <"switalaw(malpa)"@wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zdjęcia na aukcjach
    Date: Thu, 12 Mar 2009 01:33:02 +0100

    Witam.
    Przegladajac kilka dni temu aukcje natrafilem na zdjecie w miniaturce
    ktore wygladalo jak moje.
    Wszedlem na aukcje okazalo sie ze ktos uzyl mojej fotki przedmiotu ktory
    sprzedaje.
    Zanim wystawilem ten przedmiot zrobilem swoje zdjecia i oznaczylem swoim
    logo.
    Konkretnie mowiac jest to lozeczko Pewnej Firmy i aby wystawic przedmiot
    zrobilem zdjecie z Materacem ktory znajduje sie w lozeczku Mojej Produkcji.
    Przez pewnego Sprzedawce zostalo moje logo usuniete ( wygumowane widac
    slady usuwania) i wykorzystane moje zdjecie na jego aukcji.
    Jako ze Lozeczka sprzedawane sa w zestawach w Materacami w lozeczku jest
    materac Mojej Produkcji jednak sprzedawca nie Sprzedaje mojego towaru.
    Napisalem grzecznie i zdjecie zostalo wycofane.
    Dzis jednak widze ze nastepny sprzedawca wykorzystal moje foto.

    Czy mozna sobie od tak skopiowac foto wygumowac czyjes logo??
    Najlepsze jest na dole aukcji gdzie Sprzedawca zaznaczyl iz wykorzysanie
    jego zdjecia jest nielegalne. Tylko ze wlasnie zrobil to samo ukradł.
    Mysle ze jesli byłoby to samo zdjecie lozeczka to moze bym dal sobie
    spokoj ale Usuniecie mojego Logo i wstawienie swojego to chyba jest juz
    przesada.

    Co w tym przypadku mozna gdyby np nie zgodzil sie zmienic foty.