    From: "GreG" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zawyzony rachunek - co dalej ???
    Date: Wed, 28 Aug 2002 01:22:00 +0200

    Witam.
    Dostalem rachunek za prad. Za sierpien do zaplacenia mam 1600zl !!!
    Kwoty miesieczne od wielu lat wahaly sie w granicach 40-300zl, wiec
    poszedlem do Zakladu Energetycznego wyjasnic sprawe.
    Okazalo sie, ze wynika to z ogromnego zuzycia, jakie zanotowal moj licznik
    w lipcu. Dodam, ze jest to nowy licznik, wymieniony na zadanie Zakladu
    przez ich przedstawiciela pod koniec maja.
    Oczywiste jest, ze takie zuzycie jest niemozliwe, moja stara instalacja nie
    wytrzymalaby takiego poboru mocy, ktory kreci licznik w miesiac tyle,
    co mniej wiecej przez rok.
    Mam zamowiona wizyte ich "speca", lecz ten wyznaczyl termin dopiero na poczatku
    wrzesnia. Tymczasem od 20 sierpnia leca mi odsetki !!!
    Czy moge jakos zapobiec placeniu tych odsetek ? Gdzie mam skierowac pismo?
    A co jesli monter powie lakonicznie: "Licznik jest OK" ? Moge zaskarzyc taki
    rachunek? Podac mam Energetyke do sadu? Jakie mam szanse na to, ze wygram ?

    Ktos mial podobna sytuacje ?

    Dziekuje za wszelkie odpowiedzi.

    GreG