  • 1. Data: 2008-03-25 16:59:01
    Temat: Zaświadczenie o niekaralności
    Od: "Mr Bean" <z...@w...pl>

    witam mam pytanie jak długo ma dana osoba wpis w zaswiadczeniu ze jest
    karana bo ja słyszałem ze jak ktos ma eyrok w zawieszniu to jak sie skonczy
    zawieszenie to sprawa znika z akt po 6 Miesiacach

  • 2. Data: 2008-03-25 19:16:09
    Temat: Re: Zaświadczenie o niekaralności
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Tue, 25 Mar 2008 17:59:01 +0100, Mr Bean napisał(a):

    > witam mam pytanie jak długo ma dana osoba wpis w zaswiadczeniu ze jest
    > karana bo ja słyszałem ze jak ktos ma eyrok w zawieszniu to jak sie skonczy
    > zawieszenie to sprawa znika z akt po 6 Miesiacach

    odp. jest w art. 76 kk

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net