  • Data: 2002-12-30 16:29:19
    Temat: Zastrzeżenia ochrony w hipermarketach a wolność osobista.
    Od: Paweł Skarżyński <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co mogę zrobić jeśli:
    1. W hipermarkecie proszą o zostawienie plecaka w 'przechowalni'? Do tej
    pory odmawiałem i mówiłem że jak mnie zatrzymają, to wezwę policję i to
    działało. Czy miałem rację?
    2. W Kinepolis w Poznaniu nie chcą wpuszczać ludzi z plecakami rzekomo
    ze względów bezpieczeństwa (akurat, pewnie klienci coca-coli nie chcą
    kupować i własną przynoszą :-) ). Ochrona prosi o pozostawienie plecaka
    w przechowalni, jednak ta, w przeciwieństwie do innych jest na monetę.
    Oczywiście moeta (2zł) jest zwrotna, jednak mogę nie mieć 2zł. Wtedy
    proszą o zostawienie w informacji, a to z kolei nie gwarantuje mi
    bezpieczeństwa plecaka. Zresztą i tak nie życzę sobie się z nim
    rozstawać. Czy ochrona ma do tego prawo? Wszak kupiłem bilet i nie łamię
    żadnego prawa...

    chester