  • 1. Data: 2003-09-20 18:25:17
    Temat: Zasilek pielegnacyjny
    Od: "Konrad" <h...@o...pl>

    Witam!

    Mam 2 pytania:
    - Czy zasilek pielegnacyjny (osoba starsza, niezdolnosc do samodzielnej
    egzystencji) jest rownoznaczny z ktoras z grup inwalidzkich?
    - Czy osobie, ktora otrzymuje zas. piel. przysluguja jakies ulgi (np.
    telefon, abonament, komunikacja)?
    Z gory dzieki za odpowiedz.

    Pozdrawiam.
    Konrad

  • 2. Data: 2003-09-22 11:23:21
    Temat: Re: Zasilek pielegnacyjny
    Od: "Mała" <s...@p...onet.pl>

    Tak do końca o wszystkim przekonana nie jestem,ale moja matka ma zasiłek , a
    on przyznany jest tylko i wyłacznie na "pielegnację chorego" - nie ma nic
    wspólnego z jakimikolwiek ulgami. Za tę kwotę możesz wynajać opiekunkę - 100
    zl zdaje się tak?