  • Data: 2013-08-20 20:37:26
    Temat: Zaniżone odszkodowanie po kolizji
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Brałem udział w kolizji na rowerze, w wyniku którym uległ uszkodzeniu mój
    kupiony 3 late temu za 1800zł telefon. Ubezpieczyciel sprawcy(Proama)
    zarządał ekspertyzy kosztów naprawy. Przedstawiłem taką ekspertyzę - wg
    serwisu koszt to 510zł.
    Ubezpieczyciel uznał że aktualnie taki telefon kosztuje 700zł, a przez 3 lata
    stracił 67% swojej wartości z powodu zużycia i wypłacił mi tylko 246zł.

    Czy mam jakąś możliwość odwołania się by w jakiś sposób uzyskać wyższe
    odszkodowanie który pozwoliło by mi naprawić telefon?
    Co robić w takiej sytuacji gdy uznaje odszkodowania za zaniżone?

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d