    From: Pawel <p...@j...gdzies.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zakup mieszkania a wymeldowanie skazanego
    Date: Wed, 27 Jul 2005 21:22:17 +0200

    Witajcie. Mam następujący problem.
    Zakupiłem mieszkanie spółdzielcze - własnościowe. U notariusza został
    sporządzony akt notarialny, w piątek ma nastąpić przekazanie mieszkania.
    W międzyczasie okazało się, że te osoby od których kupiłem mieszkanie
    nie mogą wymeldować członka rodziny który przebywa w zakładzie karnym. W
    związku z powyższym chciałem zapytać czy po przekazaniu mieszkania (bądź
    już teraz) jako właściciel mogę taką osobę wymeldować, ew. jakie
    widzicie jeszcze inne rozwiązania. Czy taki zameldowany osobnik może
    stwarzać jakieś problemy?
    Pozdrawiam
    Paweł Kowalski