  • 1. Data: 2005-09-30 21:17:57
    Temat: Zakup mieszkania
    Od: "Master" <n...@n...com>

    Witam,

    Czy kupujac mieszkanie wystarczy spisac akt notarialny?
    Chodzi mi o to czy brac dodatkowo prawnika do sprawdzenia informacji
    dotyczacej mieszkania. Jesli tak to co taki prawnik powinien sprawdzic
    przed podpisaniem umowy?

    Dzieki,

    MH

  • 2. Data: 2005-10-01 03:02:50
    Temat: Re: Zakup mieszkania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Master wrote:
> [...]
    > Chodzi mi o to czy brac dodatkowo prawnika do sprawdzenia informacji
    > dotyczacej mieszkania. Jesli tak to co taki prawnik powinien sprawdzic

    A gdzie chcesz kupić mieszkanie i jakie?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 3. Data: 2005-10-01 04:58:39
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Master" <n...@n...com> napisal w wiadomosci

> [...]
    > Chodzi mi o to czy brac dodatkowo prawnika do sprawdzenia informacji
    > dotyczacej mieszkania. Jesli tak to co taki prawnik powinien sprawdzic

    Notariusz jest prawnikiem i powinien zadbac o to zeby wszystko bylo ok.
    Jesli nie ufasz temu prawnikowi dlaczego mialbys zaufac innemu?
    Oczywiscie koniecznie przeczytaj dokladnie wszystkie papiery które masz
    podpisac a jak czegos nie rozumiesz to pytaj wlasnie notariusza.

  • 4. Data: 2005-10-01 07:47:01
    Od: "Master" <n...@n...com>

    > Notariusz jest prawnikiem i powinien zadbac o to zeby wszystko bylo
    > ok. Jesli nie ufasz temu prawnikowi dlaczego mialbys zaufac innemu?

    Notariusz bierze drozej od przecietnego prawnika.
    Szukajac notariusza bylem u czterech i kazdy dawal inne odpowiedzi na
    te same pytania. Jeden nawet stwierdzil ze jak jestem zonaty to
    mieszkania wylacznie na siebie nie moge kupic.

    > Oczywiscie koniecznie przeczytaj dokladnie wszystkie papiery które
    > masz podpisac

    Fantastyczny pomysl

    >a jak czegos nie rozumiesz to pytaj wlasnie notariusza

    Juz to probowalem ale oni nie zabardzo sie znaja na prawie.

    MH

  • 5. Data: 2005-10-01 08:49:46
    Od: ...@...c

    Dnia Sat, 1 Oct 2005 06:58:39 +0200, Alek napisał(a):

> [...]
    > Oczywiscie koniecznie przeczytaj dokladnie wszystkie papiery które masz
    > podpisac a jak czegos nie rozumiesz to pytaj wlasnie notariusza.

    Notarisze odwalają pańszczyznę - nie polecam. Nalepiej samemu kopsnąć się
    do ksiąg wieczystych.

    --
    pozdrawiam,

  • 6. Data: 2005-10-01 13:21:53
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Notariusz bierze drozej od przecietnego prawnika.

    Ale i tak nie mozesz zrezygnowac z jego uslugi.

    > Szukajac notariusza bylem u czterech i kazdy dawal inne odpowiedzi na
    > te same pytania.

    Pójdz do czterech adwokatów/radców i pewnie bedzie tak samo.

    > Fantastyczny pomysl

    Wbrew pozorom baaaardzo rzadka praktyka.

    > Juz to probowalem ale oni nie zabardzo sie znaja na prawie.

    :O
    W to, ze nie przykladaja sie do roboty to uwierze, ale ze nie znaja sie na
    swojej robocie to chyba przesadziles. W kazdym razie co do zasady chyba
    tak nie jest.

  • 7. Data: 2005-10-02 11:39:22
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <116p2spr8rju3.1tak9ip8uh2lq$.dlg@40tude.net>, ...@...c wrote:

    > Notarisze odwalają pańszczyznę - nie polecam. Nalepiej samemu kopsnąć się
    > do ksiąg wieczystych.

    Eee tam, nadal nie wiemy jakie mieszkanie autor wątku chce kupić. Nie
    chce powiedzieć, w porządku, tylko trudno w tej sytuacji coś sensownie
    radzić. Po co się kopsać do ksiąg wieczystych, jeśli mieszkanie księgi
    nie ma?

    Renata