  • 11. Data: 2012-10-06 00:13:42
    Temat: Re: Zakończona sprawa karna o przywłaszczenie mienia - jak odzyskać pieniądze?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Oct 2012, witek wrote:

> [...]
    [...]

    > ale teraz juz jest po rybkach. Dlatego o nim nie pisalem.

    Kiedy wyraźnie zaznaczyłem to samo :), a pisałem z wyrażnym zaznaczeniem.
    Wyszło, że odniosłeś się do zaznaczenia.

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2012-10-07 20:39:20
    Od: Jakub Anderwald <j...@a...info>

    W dniu środa, 3 października 2012 23:52:53 UTC+2 użytkownik SJS napisał:

    > Odpuść sobie, chyba, że masz nadmiar czasu, pieniędzy i zdrowia

    Mam nadmiar negatywnych uczuć do tego pana.

    Czyli zostaje sprawa cywilna, w której trzeba także wykazać, że zwrot kluczy jest już
    beużyteczny?

    Jak to przeprowadzić najprościej - może być e-sąd? :)