    From: "Dorato" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zakaz konkurencji.
    Date: Tue, 9 Dec 2003 20:06:50 +0100

    Witam!
    Przez ostatnie 10 lat współpracowałem z firmą jako przedstawiciel handlowy.
    Nasze wzajemne kontakty oparte były o Umowę Współpracy. Usługodawca
    zamieścił w niej klauzule o zakazie konkurencji podczas trwania umowy oraz
    przez rok po jej wygaśnięciu. 1 grudnia umowa współpracy została rozwiązana
    z przyczyny leżącej po mojej stronie.

    W związku z tym mam pytania:
    1. Czy usługodawca musi ze mną podpisać dodatkową klauzule zakazu
    konkurencji określającą przedmiot oraz teren zakazu konkurencji.
    2. Czy przysługuje mi odszkodowanie za okres zakazu konkurencji.
    3. Czy mimo uwarunkowań umowy usługodawca może odstąpić od przestrzegania
    punktu dotyczącego zakazu konkurencji.
    4. Czy zakaz konkurencji może dotyczyć całej branży?

    Proszę o pilna odpowiedz.

    Pozdrawiam serdecznie
    Doroto