eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZagwozdka z prawa budowlanego - okna a odległość od granicy działki › Zagwozdka z prawa budowlanego - okna a odległość od granicy działki
    From: "Filozof71" <f...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zagwozdka z prawa budowlanego - okna a odległość od granicy działki
    Date: Fri, 16 Jan 2009 02:49:48 +0100

    Witam,

    Rozglądam sie za domem i napotkałem ofertę domu jednorodzinnego. Z jednej
    strony nie ma zwykłych okien tylko takie kafle przezroczyste podobno ze
    względu na jakieś przepisy dotyczące bliskości tej ściany domu do granicy
    działki. Czy ktoś może mi wskazać dokładne zapisy, które to regulują ? Czy w
    wypadku gdybym tam wstawił zwykłe okna zapłaciłbym jakąs karę czy tylko był
    zobowiązany do ich likwidacji ? W jakiej sytuacji mogłoby sie to ujawnić
    gdyby ta modyfikacja była przeprowadzona po odbiorze domu ? Właściciel domu
    twierdzi, ze wystarczy zgoda sąsiadów żeby tam mogły być zwykłe okna.

    pozdrawiam Filozof71