    From: " " <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Żądanie reklamacji
    Date: Tue, 6 Apr 2010 13:32:48 +0000 (UTC)

    Witam.
    Ostatnio sprzedałem na allegro sprzęt komputerowy jakim jest karta graficzna.
    Po otrzymaniu go, klient napisał, że towar jest uszkodzony. Następnie po
    jakimś czasie znów się odezwał, że był w jakimś serwisie i naprawił niby pewną
    część, jednak tam mu powiedzieli, że głównej usterki naprawić się nie da. Ja
    oczywiście towar przed wysyłką sprawdziłem i działał poprawnie.
    Teraz klient żąda ode mnie zwrotu pieniędzy lub tej samej karty. Dodam, że
    sprzęt był używany.
    Co mówi o tym prawo. Czy klient ma prawo żądać reklamacji, po tym jak
    naprawiał na własna rękę towar? dodam, że rachunek naprawy wyniósł 25 zł.
    Naprawiono kołek mocujący, który ponoć był pęknięty na samym początku.

    Towar już został odesłany do mnie. Wraz z nim klient przysłał do mnie rachunki
    z tego serwisu, w którym stwierdzono usterkę. Teraz klient na moją decyzję czy
    przyjmuję reklamację. Szczerze mówiąc to nie chcę zwracać pieniędzy. Jestem
    osoba prywatna. Sprzedaż bez żadnych rachunków, jedynym potwierdzeniem jest
    aukcja allegro.

    PS: Najlepsze jest to, że sprawdziłem towar i on na pierwszy rzut oka działa.
    Pracował jakąś godzinę i sie tylko zgrzał nieco.

    Pozdrawiam.