    From: "drzewko" <i...@e...rpg.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zabytek - jakie konsekwencje?
    Date: 23 Oct 2006 01:18:16 -0700

    Witam,
    wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazuja, ze w najblizszym czasie
    stane sie wlascicielka zabytku - a wlasciwie zabytkowej ruinki
    dworu wraz z ziemia.

    Ostatnia wizyta konserwatora zabytkow (~10lat temu) zostawila po sobie
    plany remontów, pozwolenie na wybuirzenie jednego sklrzydla w celu
    postawienia od nowa... a pózniej nawet wlasciciel sie tam nie
    pojawil. Mozliwe, ze nie zostal kamien na kamieniu.

    W zwiazku z powyzszym, czy ktos moze wie, jakie mam obowiazaki
    jako wlasciciel? Czy moga mnie dopasc konsekwencje zaniedban
    poprzedniego wlasciela? Czy zabytek moze byc zadluzony, jak to
    sprawdzic?