    From: i...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zabezpieczenie przed plagiatem
    Date: 26 Dec 2006 03:24:32 -0800

    Witam,
    Jestem na etapie tworzenia prostej gry komputerowej we flashu, którą
    po skończeniu mam sprzedać firmie. Sam działalności gospodarczej
    nie prowadzę. Zleciłem grafikowi wykonanie całej grafiki do tej gry.
    Teraz jak można się zabezpieczyć przed sytuacją w której grafika
    którą dostanę nie była plagiatem. Czy wystarczy że grafiki złoży
    mi pisemne oświadczenie że jest autorem grafiki i wtedy ewentualne
    problemy będzie miał on czy ja? Jak to zrobić najlepiej?
    pozdr.