  • 11. Data: 2021-09-15 12:08:32
    Temat: Re: Za duzo owsa
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 10 Sep 2021 19:19:56 +0200, J.F napisał(a):

    > troche watpie, bo mielibysmy takich nagich prokuratorow chyba wiecej.

    Ale ten był akurat nominatem Mniej niż Zera, powołanym w nadzwyczajnym
    trybie, bez konkursu. W 2006 kandydował do Rady Powiatu Świdnickiego z
    listy PiS.

    "mężczyzna przed czasami Ziobry kilkukrotnie starał się o powołanie na
    stanowisko prokuratora. Bez skutku. Ze względu na jakość prowadzonych przez
    niego postępowań negatywnie oceniano jego pracę jako asesora i w kolejnych
    procedurach nisko oceniano jego przydatność do zawodu prokuratora.

    - Takie oceny w zasadzie eliminują osobę, która ubiega się o powołanie na
    stanowisko prokuratora - mówi nam jeden ze śledczych."

    https://wyborcza.pl/7,75398,27556873,prokurator-spac
    erujacy-nago-zawieszony.html

    > Jest tez mozliwosc, ze ktos mu podal jakis narkotyk, np
    > "pigulke gwaltu", celowo, bo chcial go skompromitowac.

    Badanie wykazało, że miał 2.5 promila alkoholu w organizmie.
    Jak Janowski się nawalił i pociesznie fikał na korytarzu sejmowym, to też
    był ofiarą spisku kosmitów; to towarzystwo już tak ma.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2021-09-15 16:31:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Sep 2021 12:08:32 +0200, Olin wrote:

> [...]
    > Jak Janowski się nawalił i pociesznie fikał na korytarzu sejmowym, to też
    > był ofiarą spisku kosmitów; to towarzystwo już tak ma.

    No wiesz - z jednej strony nie mowie nie, ale z drugiej ... wielu
    pije, a nago po ulicach nie lata.

    J.

  • 13. Data: 2021-09-16 10:22:04
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 15 Sep 2021 16:31:38 +0200, J.F napisał(a):

    > wielu pije, a nago po ulicach nie lata.

    Jeszcze mniej jest obiektem działań niewiadomych służb i UFO, na co
    wypadałoby przedstawić jakieś dowody, a nie tylko mętnie insynuować.

    Okazuje się, że ten wybraniec Mniej niż Zera już wcześniej miał problemy:

    "Pierwszy informator: - Spacer nago po centrum miasta to nie pierwszy
    incydent z udziałem tego prokuratora. W sprawie jego niewłaściwych zachowań
    o podłożu seksualnym wobec policjantki toczyło się postępowanie karne. A
    wcześniej podczas jednego ze szkoleń wyjazdowych prokuratorów - bodajże w
    Świeradowie-Zdroju - prokurator wzbudził sensację, chodząc po korytarzu nie
    w pełni ubrany i narzucał się kobietom. Nie wyciągnięto wtedy żadnych
    konsekwencji.

    Drugi informator: - Słyszałem, że wydarzenie miało miejsce w 2017 r. Na
    imprezie policyjnej prokurator miał się narzucać policjantce. Chodziły
    słuchy, że sprawa miała trafić do Wydziału Spraw Wewnętrznych Prokuratury
    Krajowej, ale tam ponoć nie zainteresowano się ściganiem Macieja W.
    Ostatecznie postępowanie przekazano innej jednostce w kraju.

    Trzeci informator: - Sprawę dotyczącą zachowań prokuratora wobec
    policjantki zainicjowała notatka służbowa szefa Prokuratury Rejonowej w
    Świdnicy, sporządzona na podstawie informacji od podwładnego. Jednostki
    świdnickie z oczywistych względów wyłączyły się ze sprawy. Ostatecznie
    postępowanie karne trafiło do innej okręgowej i zostało umorzone. "

    https://wyborcza.pl/7,75398,27575076,wyborcza-ujawni
    a-nagi-spacer-to-nie-pierwszy-wyskok-prokuratora-nom
    inata.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 14. Data: 2021-09-17 12:24:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Sep 2021 10:22:04 +0200, Olin wrote:

> [...]

    > o podłożu seksualnym wobec policjantki toczyło się postępowanie karne.

    Roznie moglo to wygladac.
    Ale ... skoro nie skazali, to widac postepowanie niczego karygodnego
    nie wykazalo :-)

> [...]
    > Świeradowie-Zdroju - prokurator wzbudził sensację, chodząc po korytarzu nie
    > w pełni ubrany i narzucał się kobietom. Nie wyciągnięto wtedy żadnych

    No bo i jakiez konsekwencje powinny byc :-)

    Czyli uznajemy, ze on akutat po pijaku lubi chodzic nago?

> [...]
    > Krajowej, ale tam ponoć nie zainteresowano się ściganiem Macieja W.
    > Ostatecznie postępowanie przekazano innej jednostce w kraju.

    Na policyjnej imprezie alkohol podawali ? :-)

    J.

  • 15. Data: 2021-09-17 12:42:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 17 Sep 2021 12:24:14 +0200, J.F napisał(a):

    > Roznie moglo to wygladac.

    Uchyl rąbka tajemnicy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 16. Data: 2021-09-17 14:03:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 17 Sep 2021 12:42:39 +0200, Olin wrote:

    > Uchyl rąbka tajemnicy.

    Ja? Niech informator udzieli.

    "niewłaściwych zachowań o podłożu seksualnym wobec kobiety" roznie
    moga wygladac, i niekoniecznie jest w tym cos nienormalnego :-)

    J.

  • 17. Data: 2021-09-17 21:30:37
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-09-17 o 14:03, J.F pisze:

    > Ja? Niech informator udzieli.
    >
    > "niewłaściwych zachowań o podłożu seksualnym wobec kobiety" roznie
    > moga wygladac, i niekoniecznie jest w tym cos nienormalnego :-)

    Skoro on ekshibicjonista (po pijanemu to ma odwagę) to jest to nienormalne.

    --
    animka