  • 1. Data: 2021-09-09 14:15:05
    Temat: Czy Sąd Najwyższy USA przestrzega prawa Parkinsona? :-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Czymś trzeba wokandę zapełnić?

    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/usa-eg
    zekucja-w-teksasie-odroczona-w-ostatniej-chwili/jf2b
    r1k,79cfc278

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Parkinsona

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2021-09-10 02:01:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-09-09, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    > Czymś trzeba wokandę zapełnić?
    >
    > https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/usa-eg
    zekucja-w-teksasie-odroczona-w-ostatniej-chwili/jf2b
> [...]

    Ale jak się to ma do Prawa Parkinsona? Apelacja do SN poszła w Pn,
    egzekucję wstrzymano zdaje się w środę, jesli nie wcześniej.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2021-09-10 06:10:05
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    zekucja-w-teksasie-odroczona-w-ostatniej-chwili/jf2b
    r1k,79cfc278

    > Ale jak się to ma do Prawa Parkinsona? Apelacja do SN poszła w Pn,
    > egzekucję wstrzymano zdaje się w środę, jesli nie wcześniej.

    Jest wokanda do wypełnienia i *czymś* trzeba ją zapełnić.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2021-09-10 10:42:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 09 Sep 2021 14:15:05 +0200 (CEST), A. Filip wrote:
    > Czymś trzeba wokandę zapełnić?
    > https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/usa-eg
    zekucja-w-teksasie-odroczona-w-ostatniej-chwili/jf2b
> [...]

    Bo ja wiem ... tu o pryncypia chodzi i moze konstytucyjne prawa :-)

    Dobrze, ze to nie egzekucja na krzesle elektrycznym czy w komorze
    gazowej :-)

    A przy okazji amerykanskiego prawa
    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/paul-w
    arner-powell-zamiast-dozywotniej-odsiadki-skonczyl-n
    a-krzesle/c68wr2n,79cfc278

    Kolejny przypadek, gdzie udal sie ponowny proces wbrew konstytucji?

    J.

  • 5. Data: 2021-09-10 22:08:57
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    zekucja-w-teksasie-odroczona-w-ostatniej-chwili/jf2b
    r1k,79cfc278

    Ale ma łeb ten skazaniec :-)

    --
    animka