  • 1. Data: 2003-10-29 19:09:10
    Temat: ZAiKS-radio w sklepie
    Od: "RamoczKa" <ramokomar@[No SPAM!]poczta.onet.pl>

    Swego czasu przez moje miasteczko jak huragan przeleciał ZAiKS i nałożył na
    właścicieli sklepów kary za używanie na terenie sklepów radia. Właściciele
    faktycznie nie płacą składek do ZAiKS-u.
    Tyle tylko, że kary dostały sklepy, gdzie radio służy tylko i wyłącznie
    sprzedawcom. Trochę bez sensu siedzieć w sklepie przez 8-9 godzin bez
    codziennych wiadomości.
    A do czego dążę? Oóż słyszałam o wywieszkach typu: "Radio służy tylko i
    wyłącznie obsłudze. Uprasza się klientów o niesłuchanie".
    Co tym sądzicie?

  • 2. Data: 2003-10-29 22:00:49
    Temat: Re: ZAiKS-radio w sklepie
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    RamoczKa bnp944$cku$...@n...onet.pl:

    > A do czego dążę? Oóż słyszałam o wywieszkach typu: "Radio służy tylko i
    > wyłącznie obsłudze. Uprasza się klientów o niesłuchanie".
    > Co tym sądzicie?

    (;

    Moim zdaniem -- w takiej sytuacji należy klientom
    zapewnić dostęp do bezpłatnych stopperów...
    (to takie wygłuszki do uszu)

    E. ;)

  • 3. Data: 2003-10-30 10:16:20
    Od: "Piotr/inw" <p...@a...alto.WYTNIJ.com.pl>

    > Co tym sądzicie?

    Już było poruszane kilka razy na grupie, ale się powtórzę.
    Jak do mnie przyszła kontrola to przeniosłem głośniki za ladę i po następnej
    wizycie facet powiedział "OK".
    Za radio płacisz jeżeli zarabiasz na tym (czyli robisz dobrą atmosferę w
    sklepie). Jeżeli radio gra dla pracowników to nie musisz nic płacić oprócz
    abonamentu.

    Piotr