  • 1. Data: 2003-10-29 18:16:48
    Temat: swiadectwo pracy
    Od: "ren" <a...@p...pl>

    czesc
    gdzie w necie znajde pusty druk swiadectwa pracy? zna ktos jakis adres z
    takimi drukami? z mozliwoscia wydruku.
    z gory dzieki
    pzdr
    ren

  • 2. Data: 2003-10-29 18:21:51
    Temat: Re: swiadectwo pracy
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "ren" <a...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:bnp04a$eij$1@nemesis.news.tpi.pl

    > gdzie w necie znajde pusty druk swiadectwa pracy?

    Na pewno znajdziesz używając Google.

    > zna ktos jakis adres z takimi drukami? z mozliwoscia wydruku.

    Jest tego sporo i z możliwością wydruku.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Nie istnieje taki problem bez względu na to jak by był skomplikowany, który

  • 3. Data: 2003-10-29 18:57:46
    Od: "ren" <a...@p...pl>

    gdyby bylo tego sporo to na pewno bym znalazla (z google). ale skoro
    rzucilam pytanie na grupe to znaczy, ze problem jest powazny.
    prosilam o konkret i tego oczekuje.
    ale dzieki
    pzdr
    ren

  • 4. Data: 2003-10-29 19:48:09
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Wed, 29 Oct 2003 19:16:48 +0100, "ren" <a...@p...pl>
    napisał:

    >czesc
    >gdzie w necie znajde pusty druk swiadectwa pracy? zna ktos jakis adres z
    >takimi drukami? z mozliwoscia wydruku.

    jezeli moze byc w wordzie hahaha, to moge wyslac na tzw. priva

  • 5. Data: 2003-10-29 21:23:12
    Od: "ren" <a...@p...pl>

    czesc
    dzieki za dobre checi, wlasnie o jakis taki konkret mi chodzilo. chetnie bym
    skorzystala ale doslownie przed chwila moje dlugie poszukiwania w necie
    zostaly uwienczone sukcesem i znalazlam zaledwie 1 formularz ale za to z
    objasnieniami. dobre i to.
    coz, jeszcze raz dzieki i jakbys chcial objasnienia do swiadectwa pracy to
    sluze pomoca.
    pzdr
    ren