    From: "TrX" <p...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ZACHOWEK - zawile :(
    Date: Mon, 25 Nov 2002 17:42:15 +0100
    Sender: t...@b...onet.pl@pi65.bydgoszcz.sdi.tpnet.pl

    Witam,
    W na poczatku maja 1991 roku otrzymalem od rodzicow w darowiznie
    gospodarstwo wraz z domem (rodzice odchodzimi na emeryture).
    Potem w pod koniec maja 2000 zmarl moj ojciec.
    Gdy matka z corka (moja siostra) otrzasnely sie po stracie meza i ojca
    wystapily do sadu o zachowek.

    Tu pojawia sie moje pytanie, czy i jesli tak to ile sie im nalezy?
    Ile mamie (ktora u mnie w tym domu mieszka)
    Ile siostrze mieszkajacej w innej miejscowosci z mezem ?

    Jak widac targanie po sadach rodziny stlao sie czyms na porzadku dziennym :(

    PS. Jakie sa koszta wyceny domu i ziemi ?

    --
    Pozdrowienia,
    Tomasz

    Najbardziej zalujemy rzeczy,