  • Data: 2003-07-20 22:06:54
    Temat: Z dzieckiem na reku bez kolejki?
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ello,

    Tak z ciekawosci:-) W srode musze jechac do urzedu - podroz z Chorzowa do
    Krakowa. Bede miala ze sobą 3 miesieczne dziecko - i dlatego jestem ciekawa
    czy jest cos takiego ze w urzedach panstwowych kobieta z dzieckiem na reku
    jest uprzywilejowana w kolejce ? Maluszek juz bedzie zmeczony i chcialabym
    mu oszczedzic jeszcze godzinnego sterczenia ze mna w urzedzie - tym bardziej
    ze czeka nas jeszcze podroz z powrotem.
    Nie mowcie mi tylko o ludzkiej zyczliwosci- w 39 tygodniu ciazy stalam 1.5
    godziny w pociagu na korytarzu bo nikt nie byl uprzejmy mi ustapic
    miejsca:-))

    HaNkA