  • 1. Data: 2003-04-03 16:14:30
    Temat: Wznowienie rozprawy - jak?
    Od: "lens" <m...@g...pl>

    10 marca odbyła sie rozprawa, wczesniejsze byly odraczane z powodu
    nieobecnosci
    obronców lub oskarzonych (usprawiedliwione) z przesunieciem 30 dni. Dzisiaj
    sedzia wyznaczyl termin 23 kwiecien 2003 ! czy zgodnie z kpk, rozprawa musi
    zaczac sie od nowa, zostal przeciez przekroczony termin 35 dni... a jeśli
    nikt nie wniesie zastrzeżeń, a mnie zależy na przesunięciu w czasie rozpraw,
    gdzie pisać zastrzeżenie co do przekroczenia umownych 35 dni?

    Maciek

  • 2. Data: 2003-04-03 16:59:53
    Temat: Re: Wznowienie rozprawy - jak?
    Od: s...@g...pl (Sebastian D-D)

[...]

    Nigdzie. Albo Sąd sam Cie zapyta czy WYRAŻASZ ZGODĘ na KONTYNUOWANIE rozprawy, i Ty
    mowisz, ze NIE, badz tez nic si enie zapyta i Ty wstajesz i mowisz ze nei wyrazasz
    zgody na kontynuowanie rozprawy. No tyle ze nei wiem jaka role pelnisz w sprawie -
    jesli jestes swiadkiem, to oczywiscie nic od Ciebie nei zalezy